Česta pitanja

Za vas smo na jednom mjestu skupili odgovore na najčešće postavljena pitanja naših kupaca. Odgovore možete pronaći u sljedećim sekcijama:

 

NARUDŽBA

NARUČIVANJE: Na koje sve načine mogu naručiti proizvode?

U FutuNaturi može kupovati na više načina. Najčešći način je kupovina preko interneta. Za to je željene proizvode potrebno ubaciti u košaricu. Do košarice iz trgovine može pristupiti klikom na gumb 'Košarica' u gornjem desnom kutu stranice. Nakon što ste u košaricu ubacili sve proizvode koje želite naručiti, kupnju nastavite klikom na gumb 'Na blagajnu' gdje ćete upisati podatke za dostavu i odabrati načine plaćanja i dostave. Kada ispunite sve potrebno, kliknite na gumb 'Potvrda narudžbe'. Ako je vaša narudžba uspješno zaprimljena, na stranici će vam se prikazati obavijest 'Hvala za vašu narudžbu!'.

Narudžbu s plaćanjem pouzećem možete napraviti i preko telefona na broj 01 3535 825. Naši savjetnici zabilježit će vašu narudžbu i dati vam sve potrebne informacije. Cijene i pogodnosti pri telefonskom naručivanju iste su kao kod internetskog naručivanja. Ako imate kod za popust, potrebno ga je reći savjetniku kako bi vam bio uračunat.

Narudžbu pouzećem možete poslati i putem e-maila [email protected] ili porukom na Facebook stranici FutuNatura.hr. U poruci odnosno mailu napišite što preciznije nazive proizvoda koje želite naručiti te vaše podatke za dostavu paketa. Naši savjetnici zabilježit će vašu narudžbu i poslati vam potvrdu o primljenoj narudžbi ako navedete i svoju e-mail adresu. Cijene i pogodnosti kod takvog načina naručivanja jednake su kao i kod internetskog naručivanja. Ako imate kod za popust, pošaljite ga u poruci odnosno mailu.

 

KUPOVINA: Mogu li se proizvodi kupiti ili preuzeti osobno na prodajnim mjestima odnosno lokacijama u Hrvatskoj?

Budući da smo isključivo internetska trgovina, nemamo prodajna mjesta u Hrvatskoj ni mjesta za preuzimanje. Proizvodi se mogu jedino naručiti, nakon čega ih šaljemo putem dostavnih službi.

Izravna kupovina proizvoda odnosno osobno preuzimanje moguće je jedino na adresi našeg sjedišta u Sloveniji.

 

KOŠARICA: Kako mogu promijeniti količinu proizvoda u košarici ili ih ukloniti?

Kod internetskog naručivanja do sadržaja svoje košarice možete pristupiti klikom na gumb 'Košarica' u gornjem desnom kutu stranice. Količinu pojedinog proizvoda možete izmijeniti upisivanjem druge brojke ili klikom na + ili - kod količine. Proizvod možete maknuti iz košarice klikom na gumb X (ukloni) na desnoj strani.

 

PROBLEMI KOD SLANJA NARUDŽBE: Što učiniti ako klikom na gumb 'Potvrda narudžbe' ne dobijem obavijest o zaprimanju narudžbe?

Najprije provjerite jeste li na blagajni unijeli sve potrebne podatke za naručivanje. Provjerite je li neki od okvira obojen u crveno i odgovarajuće ga ispunite. Provjerite i jeste li prije slanja narudžbe stavili kvačicu kod slaganja s Uvjetima kupovine.

Ako nakon slanja narudžbe ne dobijete obavijest o zaprimanju iste, već se stranica učitava dulje vrijeme, narudžba najvjerojatnije neće biti uspješno zaprimljena. To se najčešće događa kod plaćanja kreditnom karticom. U tom slučaju savjetujemo vam da proces naručivanja prekinete i ponovno pokušate kasnije preko drugog uređaja ili da odaberete drugi način plaćanja.

Ako problem ne možete riješiti, predlažemo da kontaktirate naše savjetnike na kontakt broj 01 3535 825 ili e-mail [email protected].

 

ADRESA ZA DOSTAVU: Mogu li pri naručivanju unijeti drugu adresu za dostavu?

Pri naručivanju možete unijeti adresu za dostavu koja se razlikuje od adrese platitelja. Pri unosu podataka na blagajni označite 'Pošalji na drugu adresu'. Time će vam se otvoriti nova forma 'Podaci o primatelju', gdje možete unijeti adresu za dostavu.

 

PONIŠTENJE NARUDŽBE: Kako mogu poništiti narudžbu?

Narudžbu je moguće poništiti odgovorom na e-mail potvrde narudžbe koji dobijete s adrese [email protected] ili klikom na gumb 'Poništenje narudžbe' u potvrdi narudžbe i slanjem zahtjeva za poništenjem na e-mail adresu koja vam se otvori. O odustajanju od narudžbe možete nas obavijestiti i na kontakt broj 01 3535 825. Molimo da nas obavijestite u najkraćem mogućem roku jer jedino tako možemo pravovremeno spriječiti slanje narudžbe i nepotrebne troškove slanja.

 

PONIŠTENJE VEĆ POSLANOG PAKETA: Kako mogu poništiti narudžbu koja je već poslana?

Ako je paket već poslan, slanje nije moguće prekinuti, zato će paket najvjerojatnije ići na isporuku. Ako paket ne želite preuzeti, odbijte preuzimanje kako bi se vratio na našu adresu.

Nakon što nam se paket vrati, vašu narudžbu ćemo stornirati.

 

PROMJENA NARUDŽBE: Kako mogu promijeniti proizvode za narudžbu koja je već zaprimljena?

Sadržaj narudžbe najlakše možete promijeniti tako da poništite poslanu narudžbu (ako ista nije bila poslana ili plaćena) i da ponovno napravite narudžbu. Proizvode u narudžbi koji je zaprimljena možete promijeniti i tako da nas o tome obavijestite na kontakt broj 01 3535 825 ili mail [email protected]. O promjeni narudžbe potrebno je obavijestiti nas u najkraćem mogućem roku jer jedino tako može osigurati da promjena narudžbe bude i izvršena. Ako je paket već poslan (nakon 12.00 sati), promjena narudžbe više nije moguća, a slanje obično ne možemo zaustaviti.

 

PROMJENA PODATAKA ZA DOSTAVU: Kako mogu promijeniti podatke za dostavu za narudžbu koja je već zaprimljena?

Podatke za dostavu možete promijeniti klikom na 'Promjena narudžbe' u mailu s potvrdom narudžbe i slanjem e-maila s opisom željenih promjena. Zahtjev za promjenom podataka za dostavu možete uputiti i na kontakt broj 01 3535 825 ili e-mail [email protected]. O promjeni podataka potrebno je obavijestiti nas u najkraćem mogućem roku jer jedino tako možemo osigurati da promjena podataka bude i izvršena. Ako je paket već poslan (nakon 12.00 sati), promjena podataka više nije moguća, a slanje obično ne možemo zaustaviti.

 

PROMJENA NAČINA PLAĆANJA: Kako promijeniti način plaćanja za narudžbu koja je već poslana/zaprimljena?

Način plaćanja možete promijeniti tako da poništite narudžbu koju ste napravili (ako ista nije poslana ili plaćena) i da ponovno napravite narudžbu. Zahtjev za promjenom načina plaćanja možete uputiti i putem naših support kanala - na kontakt broj 01 3535 825 ili e-mail [email protected] O promjeni načina plaćanja molimo da nas obavijestite u najkraćem mogućem roku jer jedino tako možemo osigurati da promjena bude izvršena. Ako ste odabrali plaćanje pouzećem, a paket je već poslan (nakon 12.00 sati), promjena više nije moguća i slanje narudžbe nije moguće zaustaviti.

 

PROMJENA NAČINA DOSTAVE: Kako promijeniti način dostave za narudžbu koja je već poslana/zaprimljena?

Način dostave možete promijeniti tako da poništite narudžbu koju ste napravili (ako ista nije poslana ili plaćena) i da ponovno napravite narudžbu. Zahtjev za promjenom načina dostave možete uputiti i putem naših support kanala - na kontakt broj 01 3535 825 ili e-mail [email protected] O promjeni načina plaćanja molimo da nas obavijestite u najkraćem mogućem roku jer jedino tako možemo osigurati da promjena bude izvršena. Ako ste odabrali plaćanje pouzećem, a paket je već poslan (nakon 12.00 sati), promjena više nije moguća i slanje narudžbe nije moguće zaustaviti.

 

PROMJENA NARUDŽBE KOJA JE VEĆ PLAĆENA: Je li moguće promijeniti proizvode za narudžbu koja je već zaprimljena i plaćena?

Ako ste narudžbu platili karticom ili PayPalom, istu nije moguće promijeniti. U slučaju odustajanja od narudžbe zahtjev za storniranjem možete uputiti na kontakt broj 01 3535 825 ili e-mail [email protected] te će vam plaćeni iznos biti vraćen u roku od 5 radnih dana. U slučaju da narudžbu želite dopuniti, predlažemo da napravite novu narudžbu ili da nas kontaktirate kako bismo za vas pronašli najbolje rješenje. Ako je paket već poslan (nakon 12.00 sati), promjena više nije moguće i slanje narudžbe nije moguće zaustaviti.

 

POTVRDA NARUDŽBE: Na svoju e-mail adresu nisam primio/la potvrdu narudžbe, što učiniti?

Potvrda narudžbe šalje se automatski odmah nakon uspješnog zaprimanja narudžbe na e-mail adresu koju ste naveli prilikom naručivanja. Ako niste primili potvrdu narudžbe, provjeriti 'Neželjenu poštu' (spam) ili 'Promocije'. Pokušajte i s upisivanjem ključnih riječi 'Potvrda narudžbe' u tražilicu maila.

Ako na svoju e-mail adresu niste primili potvrdu narudžbe, moguće je da ste prilikom naručivanja upisali pogrešnu e-mail adresu.

Ako na svoju e-mail adresu niste primili potvrdu narudžbe, predlažemo da nas kontaktirate na broj 01 3535 825 ili e-mail [email protected] kako bismo provjerili je li vaša narudžba uopće zaprimljena. U slučaju da ste unijeli pogrešnu e-mail adresu, istu tada možemo ispraviti nakon čega ćete primiti potvrdu narudžbe.

 

PRAVNE OSOBE: Mogu li proizvode naručiti na tvrtku i zatražiti R1 račun?

Ako želite napraviti narudžbu na tvrtku molimo vas da u polje 'Napomena' upišete naziv, adresu i OIB tvrtke. U slučaju da ste obveznik PDV-a i u VIES sustavu/bazi iznos narudžbe bit će vam umanjen za iznos PDV-a.

Račun na tvrtku odnosno R1 račun priložit ćemo vam u fizičkom obliku u vašem paketu. Ako trebate račun u PDF obliku, isti možete zatražiti putem kontakt broja 01 3535 825 ili e-maila [email protected]

 

KUPONI I POGODNOSTI

UNOS KODA ZA POPUST: Kako prilikom naručivanja unijeti kod za popust?

Kod za popust moguće je upisati pri pregledu košarice u polje s desne strane 'Imate kod za popust?'. Nakon upisivanja koda kliknite na gumb 'Potvrdi' i provjerite je li vam isti obračunat. Kod za popust može biti vidljiv i kod opisa proizvoda - u tom slučaju jednostavno ga možete aktivirati klikom na prozorčić odnosno gumb 'Dodaj kod u košaricu'.

Kod telefonskog naručivanja ili naručivanja preko maila, o kodu za popust usmeno odnosno pismeno obavijestite savjetnika.

 

KOD ZA POPUST KOD TELEFONSKOG NARUČIVANJA: Mogu li kod za popust iskoristiti ako naručujem preko telefona?

Naravno, pogodnosti kod telefonskog naručivanja jednake su kao kod internetskog naručivanja. Kod usmeno kažite savjetniku i bit će obračunat u vašoj narudžbi.

 

VALJANOST KODA ZA POPUST: Vrijedi li kod za popust i na već snižene cijene i količinske popuste?

Naravno, kod za popust vrijedi i na već snižene cijene i količinske popuste. Svaki kod za popust može se iskoristiti samo jednom. Valjanost koda za popust i uvjeti njegovog korištenja uvijek su opisani ondje gdje ste ga pronašli (na letku, u e-mail poruci, na Facebooku ili našim internetskim stranicama).

 

KOMBINIRANJE VIŠE KODOVA ZA POPUST: Može li se u jednoj narudžbi iskoristiti više kodova za popust?

Po jednoj narudžbi može se iskoristiti samo jedan kod za popust, bez obzira na to je li riječ o kodu za popust na iznos narudžbe, kodu za poklon ili kodu za besplatnu poštarinu. Unošenje više od jednog koda za popust u jednoj narudžbi nije moguće.

 

NEAKTIVAN KOD: Što učiniti ako mi se pri potvrđivanju koda ispiše obavijest da upisani kod nije aktivan?

Ako prilikom naručivanja dobijete obavijest da upisani kod nije aktivan, molimo da provjerite uvjete korištenja koda. Uvjeti korištenja koda za popust ili neku drugu pogodnost uvijek su opisani ondje gdje ste isti pronašli (na letku, u e-mail poruci, na Facebooku ili našim internetskim stranicama). Provjerite odgovara li vaša narudžba navedenim uvjetima odnosno je li u skladu sa sljedećim:

  • - Vrijedi li kod za popust na sve proizvode ili samo na određenu kategoriju proizvoda?
  • - Je li kod za popust vezan uz određeni iznos narudžbe?
  • - Je li kod aktivan ili je akcija završila?
 

Ako vaša narudžba odgovara gore navedenim uvjetima, a kod vam i dalje ne radi, provjerite:

  • - Jeste li upisali ispravan kod u okvir za popust i kliknuli 'Potvrdi' (kodovi za popust nikad, primjerice, ne sadrže razmake i najčešće ne sadrže dijakritičke znakove).
 

Ponekad se može dogoditi da kod nestane iz košarice zbog mijenjanja proizvoda u narudžbi te ga je potrebno ponovno upisati. Prije zaključenja narudžbe uvijek provjerite je li vam kod za popust obračunat.

Ako ni nakon navedenih koraka ne možete iskoristiti kod za popust, predlažemo da nas kontaktirate na broj 01 3535 825 ili e-mail [email protected] kako bismo provjerili valjanost koda. U tom slučaju možemo vam i mi napraviti narudžbu s tim kodom ako je isti aktivan te ako želite naručiti pouzećem.

 

DOBIVANJE POPUSTA: Gdje mogu dobiti ili pronaći kod za popust?

Kod za popust ili neku drugu pogodnost koji je dio neke akcije možete pronaći na našim internetskim stranicama - na naslovnici.

O svim akcijama i pogodnostima za koje postoji kod obavještavamo vas i putem maila ako ste prijavljeni na naše e-novosti. Ako niste prijavljeni, to možete učiniti upisivanjem svoje e-mail adrese u za to predviđeno polje na naslovnoj stranici.

Neke akcije i pogodnosti odnosno kodovi za iste objavljuju se i na našoj Facebook stranici.

 

SNIŽENE CIJENE: Vrijede li snižene cijene samo za registrirane korisnike?

Snižene cijene vrijede za svaku kupnju bez obzira na to jeste li registrirani korisnik ili ne. Isto vrijedi za količinske popuste i iskorištavanje kodova.

 

KOLIČINSKI POPUST: Mogu li prilikom naručivanja više komada istog proizvoda dobiti količinski popust?

Kod većine proizvoda pri kupnji veće količine postoji količinski popust, koji je vidljiv kod opisa svakog pojedinog proizvoda. Za neke proizvode možete birati između više paketa proizvoda. Količinski popust će vam automatski biti obračunat i ako u košaricu ubacite više komada određenog proizvoda, a da pritom niste odabrali opciju kupnje paketa.

 

KREDIT TRGOVINE: Kako mogu ostvariti i iskoristiti kredit trgovine?

Kredit trgovine mogu koristiti samo registrirani korisnici. Za tu je pogodnost neophodno da se prije svake kupnje ulogirate u svoj korisnički račun pomoću korisničkog imena i lozinke koje ste odabrali prilikom registracije.

Kupnjom bilo kojeg proizvoda registrirani korisnici ostvaruju kredit trgovine koji mogu iskoristiti pri sljedećoj kupnji. Iznos kredita trgovine vidljiv je kod svakog proizvoda i izračunava se na temelju prodajne cijene za 1 komad proizvoda. Konačan iznos kredita trgovine obračunat će vam se na blagajni te iznosi 3% cijene proizvoda bez PDV-a.

Kredit trgovine obračunava se automatski kao popust pri sljedećoj trgovini i vidljiv je u vašoj košarici odnosno na blagajni.

 

LETAK S KODOM: U paketu sam dobio/la letak odnosno kupon za 39 kn popusta. Kako ga unovčiti?

Kupon za 39 kn popusta može se iskoristiti pri kupnji iznad 390 kn za što je potrebno unijeti kod koji se nalazi na letku prilikom samog naručivanja. Na letku je naveden i datum do kojeg se taj kod može iskoristiti. U jednoj narudžbi odnosno najednom može se iskoristiti jedan takav kupon, tj. kod za popust - nije moguće kombinirati više takvih kodova za popust.

 

NAKNADNO DODAVANJE KODA ZA POPUST: Kako mogu dodati kod za popust u narudžbu koja je već poslana/zaprimljena?

Ako ste prilikom naručivanja pouzećem zaboravili unijeti kod za popust, zahtjev za naknadnim dodavanjem istog u vašu narudžbu možete uputiti putem na kontakt broj 01 3535 825 ili e-mail [email protected] Kako bismo osigurali da kod bude dodan u vašu narudžbu, molimo da nas o tome obavijestite u najkraćem mogućem roku od zaprimanja narudžbe. Ako je paket već poslan (nakon 12.00) ili je plaćen, promjena više nije moguća odnosno kod nije moguće naknadno dodati u narudžbu.

 

POKLON UZ KUPNJU IZNAD 499 KN: Kako odabrati poklon pri kupnji iznad 499 kn?

Pri kupnji iznad 499 kn vašoj će narudžbi automatski biti pridodan poklon. Na blagajni možete odabrati koji od tri ponuđena poklona želite uz vašu narudžbu.

 

BESPLATNA POŠTARINA IZNAD 299 KN: Je li poštarina besplatna za kupnju iznad 299 kn bez obračunatog popusta ili s obračunatim popustom?

Pri kupnji iznad 299 kn u košarici će vam se automatski obračunati besplatna poštarina. Granični iznos od 299 kn vezan je na cijenu proizvoda bez obračunatog popusta (ako je nakon obračunavanja popusta iznos manji od 299 kn, svejedno ćete imati besplatnu poštarinu).

 

POVRATI I REKLAMACIJE

REKLAMACIJA: U kojim slučajevima mogu reklamirati proizvod?

Proizvod možete reklamirati ako je oštećen, pokvaren ili neupotrebljiv, odnosno ako njegova svojstva ne odgovaraju ili odstupaju od svojstava u opisu tog proizvoda na našim internetskim stranicama.

 

POSTUPAK REKLAMACIJE: Kako reklamirati proizvod?

Proizvod možete reklamirati putem maila [email protected]. Za uspješno rješavanje reklamacije potrebno je poslati fotografiju iz koje je vidljivo o kakvoj je nepravilnosti ili pogrešci riječ. O slanju reklamacije možete nas obavijestiti i na kontakt broj 01 3535 825. Nakon slanja reklamacije u najkraćem mogućem roku provjerit ćemo o čemu je riječ i odgovoriti vam. Ako će proizvod biti potrebno vraćati, o tome ćemo vas obavijestiti, zato vas molimo da proizvod sačuvate do rješavanja reklamacije.

Ako vaša reklamacija bude prihvaćena imate pravo na besplatnu zamjenu proizvoda, povrat plaćenog iznosa za proizvod ili pak plaćeni iznos možete iskoristiti kao popust pri sljedećoj kupnji.

Više možete pročitati u našim Uvjetima kupovine koji su dostupni na poveznici https://www.futunatura.hr/uvjeti-kupovine

 

NEZADOVOLJSTVO PROIZVODOM: Mogu li reklamirati proizvod ako s njime nisam zadovoljan/na?

Proizvod možete reklamirati samo ako je isti oštećen, pokvaren ili neupotrebljiv, odnosno ako njegova svojstva ne odgovaraju ili odstupaju od svojstava navedenih u opisu tog proizvoda na našim internetskim stranicama.

Reklamacija se ne uvažava u slučaju nezadovoljstva ili neadekvatnosti proizvoda na temelju individualne subjektivne ocjene korisnike ili pogrešne upotrebe. Garanciju na zadovoljstvo u našoj internetskoj trgovini nemamo.

Budući da želimo da s našim proizvodima budete zadovoljni i da vam koriste, uvijek smo vam na raspolaganju za savjet ili dodatna pitanja u vezi pravilne upotrebe proizvoda.

 

POGREŠAN SADRŽAJ PAKETA: Što učiniti ako sam primio proizvod koji nisam naručio/la?

Ako ste primili pogrešan proizvod, o tome nas možete obavijestiti putem e-maila [email protected] slanjem opisa problema i fotografije primljenih proizvoda. Obavijestiti nas možete i na kontakt broj 01 3535 825. U najkraćem mogućem roku napravit ćemo vam besplatnu zamjenu proizvoda, što znači da nećete imati nikakve dodatne troškove za rješavanje takvog problema.

Molimo vas da sačuvate kutiju odnosno ambalažu primljenog paketa jer ćete u njoj najlakše predati pogrešne proizvode dostavljaču koji će ih preuzeti ako će to biti potrebno. Ispravni proizvodi bit će vam poslani u najkraćem mogućem roku nakon slanja obavijesti i fotografije o pogrešno zaprimljenim proizvodima.

 

NEPOTPUNI SADRŽAJ PAKETA: Što učiniti ako nisam primio/la sve proizvode koje sam naručio/la?

Ako niste primili sve proizvode koje ste naručili, o tome nas možete obavijestiti putem e-maila [email protected] slanjem fotografije primljenih proizvoda. Obavijestiti nas možete i na kontakt broj 01 3535 825. U najkraćem mogućem roku bez ikakvih dodatnih troškova za vas poslat ćemo vam proizvode koji su nedostajali u paketu.

Nedostajući proizvodi bit će vam poslani nakon slanja obavijesti o problemu i fotografije primljenih proizvoda.

 

POVRAT PROIZVODA: Kako mogu vratiti proizvod za povrat plaćenog iznosa?

Proizvod možete vratiti i za njega dobiti povrat plaćenog iznosa ako je isti neoštećen i zatvoren. Jednostrani raskid ugovora možete zatražiti u roku od 14 dana od izdavanja računa za vašu narudžbu. O povratu proizvoda prethodno nas možete obavijestiti putem maila [email protected] ili na kontakt broj 01 3535 825.

Proizvod je potrebno poslati na adresu naše tvrtke: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 KranjSlovenija. Proizvodu odnosno paketu je potrebno priložiti račun ili dopis s vašim podacima (IBAN, naziv i swift banke ili PayPal e-mail) za povrat plaćenog iznosa. Troškove slanja uvijek pokriva pošiljatelj, osim u slučaju da je dogovoreno drukčije. Pakete s otkupninom ne primamo.

Za proizvod koji je zatvoren, neoštećen i vraćen u propisanom roku vratit ćemo vam plaćeni iznos na vaš bankovni račun ili PayPal u roku od 10 dana od primitka vraćenog proizvoda. Plaćeni iznos po vašoj želji, umjesto vraćanja, možete iskoristiti kao popust pri sljedećoj kupnji.

Pri vraćanju plaćenog iznosa mogući su dodatni troškovi bankovnih provizija.

Neotvoreni i nekorišteni proizvod sukladno propisima možete vratiti bez obrazlaganja razloga za to. U svakom slučaju, bit ćemo zahvalni na vašoj povratnoj informaciji zašto ste proizvod vratili odnosno zašto je neadekvatan za vas.

 

ZAMJENA PROIZVODA: Kako mogu zamijeniti dobiveni proizvod za neki drugi proizvod?

Proizvod možete zamijeniti ako je isti neoštećen i zatvoren. Jednostrani raskid ugovora možete zatražiti u roku od 14 dana od izdavanja računa za vašu narudžbu. O povratu proizvoda prethodno nas možete obavijestiti putem maila [email protected] ili na kontakt broj 01 3535 825.

Proizvod koji želite zamijeniti potrebno je poslati na adresu naše tvrtke: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Slovenija. Proizvodu je potrebno priložiti račun ili dopis s vašim podacima za zamjenu - adresom za dostavu i proizvodom koji želite umjesto vraćenog proizvoda. Troškove slanja uvijek pokriva pošiljatelj, osim ako je dogovoreno drukčije. Pošiljke s otkupninom ne primamo.

Nakon primitka vraćenog proizvoda poslat ćemo vam proizvod za koji isti želite zamijeniti. Trošak poštarine za slanje novog proizvoda iznosi 24,90 kn. Ako postoji razlika u cijeni, tj. ako je proizvod za koji želite zamijeniti vraćeni proizvod skuplji, bit će vam naplaćena razlika u cijeni uz poštarinu. Ako je proizvod jeftiniji, poštarina vam neće biti uračunata.

 

ROK POVRATA PLAĆENOG IZNOSA: U kojem roku mogu očekivati povrat plaćenog iznosa na svoj račun?

U slučaju odobrenog povrata plaćenog iznosa, uplatu možete očekivati u roku od 10 radnih dana od potvrde vraćanja proizvoda.

 

PRITUŽBA: Gdje se mogu pritužiti ako sam tijekom procesa naručivanja nečime bio nezadovoljan/na?

Pritužbu odnosno povratnu informaciju možete poslati putem kontakt obrasca na poveznici https://www.futunatura.hr/index.php?route=information/contact ili direktno na mail [email protected].

Vaše mišljenje znači nam puno i bit ćemo zahvalni za svaku pohvalu, koja će nam biti poticaj za dalje, ili pritužbu, koju ćemo svakako uzeti u obzir. Isto tako, dobrodošli su i vaši prijedlozi, savjeti i napomene u vezi naših proizvoda i usluga.

 

OŠTEĆENI PAKET: Što učiniti u slučaju primitka oštećene pošiljke?

Ako prilikom preuzimanja paketa primijetite da je pošiljka oštećena ili u njoj nedostaje sadržaj ili ima znakove otvaranja, o tome nas možete obavijestiti putem e-maila [email protected] ili na kontakt broj 01 3535 825.

Ambalažu i sadržaj oštećene pošiljke, ako ste je preuzeli, zadržite fotografirajte kako bismo problem riješili u najkraćem mogućem roku. Obavijest o oštećenju pošiljke s fotografijom pošaljite nam na mail. U slučaju oštećenja pošiljke, o tome će nas obavijestiti i dostavna služba nakon čega ćemo mi kontaktirati vas.

Oštećenu pošiljku možete odbiti prilikom dostave iste.

U slučaju oštećenja pošiljke u najkraćem mogućem roku od primitka obavijesti i fotografije problema poslat ćemo vam nove proizvode. U slučaju da ne želite ponovno slanje narudžbe, imate pravo na povrat plaćenog iznosa ili iskorištavanje tog iznosa kao popusta pri sljedećoj kupnji.

 

PLAĆANJE

NAČINI PLAĆANJA: Koji su mogući načini plaćanja?

U našoj internetskoj trgovini mogući su sljedeći načini plaćanja:

- PLAĆANJE POUZEĆEM – Naručeni proizvodi plaćaju se gotovinom pri preuzimanju paketa dostavljaču odnosno na lokaciji za preuzimanje dostavne službe ako ste odabrali dostavu/preusmjeravanje na istu.

- PLAĆANJE KREDITNOM KARTICOM – Naručeni proizvodi plaćaju se Visa ili Mastercard karticom unosom odgovarajućih podataka za plaćanje na našim internetskim stranicama.

- PLAĆANJE PREKO PAYPALA – Naručeni proizvodi plaćaju se preko sustava PayPal unosom odgovarajućih podataka na internetskim stranicama PayPala koje se automatski otvaraju kod naručivanja kada odaberete tu opciju plaćanja.

 

ODABIR NAČINA PLAĆANJA: Gdje prilikom naručivanja mogu odabrati način plaćanja?

Prilikom naručivanja u našoj internetskoj trgovini način plaćanja odabire se na blagajni - ispod podataka za dostavu i načina dostave.

 

PROMJENA NAČINA PLAĆANJA: Kako mogu promijeniti način plaćanja?

Način plaćanja možete promijeniti tako da poništite poslanu narudžbu (ako paket nije poslan) klikom na za to predviđeni gumb u potvrdi narudžbe koju ste dobili mailom i da napravite novu narudžbu sa željenim načinom plaćanja. Način plaćanja možete promijeniti i tako da nas o tome obavijestite na broj 01 3535 825 ili mailom na [email protected]. Predlažemo da nas o promjeni načina plaćanja obavijestite u najkraćem mogućem roku jer ćemo samo u tom slučaju moći promijeniti poslanu narudžbu. Ako je paket već poslan (nakon 12.00 sati), promjena više nije moguća i slanje ne možemo zaustaviti te je u tom slučaju potrebno odbiti preuzimanje paketa.

 

OGRANIČENJA U NAČINIMA PLAĆANJA: Zašto mi se kreditna kartica i PayPal ne nude kao načini plaćanja na blagajni?

Razlog je u tome što u košarici imate proizvod koji ima ograničenje na plaćanje putem PayPala i kreditne kartice, zato ti načini plaćanja nisu mogući. Plaćanje karticom i PayPalom onemogućeno je za sve konopljine proizvode, melatonin, Lugolovu otopinu i DMSO. Kod svih ostalih proizvoda taj vam je način plaćanja uvijek na raspolaganju.

Ako u košarici imate neki od navedenih proizvoda moguće je jedino plaćanje pouzećem. Kako bismo vam pronašli najbolje rješenje u tom slučaju predlažemo da nas kontaktirate na broj 01 3535 825 ili mail [email protected].

 

PLAĆANJE KARTICOM: Kojim je kreditnim karticama moguće kartično plaćanje?

Kupnju je moguće platiti kreditnim karticama VISA i MASTERCARD.

 

UPUTE ZA PLAĆANJE KARTICOM: Kako izvesti plaćanje kreditnom karticom?

Na blagajni odaberite način plaćanja »Kreditna kartica«. Nakon što unesete podatke za narudžbu i kliknete na »Potvrda narudžbe« otvorit će vam se stranica za plaćanje karticom. Ondje unesite odgovarajuće podatke: Ime vlasnika kartice, broj kartice (16 znamenki na prednjoj strani kartice), datum isteka valjanosti kartice (mjesec i godina) te CVV/CVC kod (zadnje 3 znamenke na stražnjoj strani kartice). Nakon toga slijedite upute banke za autorizaciju transakcije.

Zbog sigurnosti plaćanja važno je da sa svojom bankom imate ugovorenu uslugu sigurnog plaćanja karticom na internetu. To znači da nakon unosa podataka za plaćanje od banke dobijete sigurnosni kod za potvrdu transakcije (putem bankovne aplikacije, tj. push obavijesti banke na mobilnom telefonu, SMS-a, tokena i slično). Ako sigurnosni kod ne dobijete kontaktirajte svog pružatelja bankovnih usluga ili izdavatelja kartice.

Kada je narudžba uspješno poslana i plaćanje uspješno izvršeno, na našim internetskim stranicama dobit ćete obavijest »Hvala za vašu narudžbu!« s ispisom detalja narudžbe.

 

PROBLEMI S PLAĆANJEM KARTICOM: Što učiniti u slučaju problema s kartičnim plaćanjem?

Ponekad kod posrednika za obradu transakcija može doći do problema sa zaprimanjem plaćanja. Do problema može doći u slučaju spore internetske veze, neispravnog unosa sigurnosnog koda dobivenog od banke, isteka sesije, problema s komunikacijom sa serverom, nepodržanosti kartice itd.

Zbog sigurnosti plaćanja važno je da sa svojom bankom imate ugovorenu uslugu sigurnog plaćanja karticom na internetu. To znači da nakon unosa podataka za plaćanje od banke dobijete sigurnosni kod za potvrdu transakcije (putem bankovne aplikacije, tj. push obavijesti banke na mobilnom telefonu, SMS-a, tokena i slično). Ako sigurnosni kod ne dobijete kontaktirajte svog pružatelja bankovnih usluga ili izdavatelja kartice.

Ako vam se prilikom slanja narudžbe stranica dugo učitava narudžba vjerojatno neće biti uspješno poslana. U tom slučaju savjetujemo vam da učitavanje prekinete i da narudžbu pokušate ponovno izvesti preko drugog uređaja ili internetskog preglednika ili da odaberete drugi način plaćanja.

Ako problem ne možete riješiti predlažemo da kontaktirate naše savjetnike na broj 01 3535 825 ili mail [email protected].

 

PLAĆANJE PREKO PAYPALA: Kako mogu platiti pomoću PayPala?

Na blagajni odaberite način plaćanja »PayPal«. Nakon klika na »Potvrda narudžbe« sustav će vas preusmjeriti na PayPalove stranice gdje je potrebno unijeti e-mail adresu i lozinku od vašeg PayPal računa i kliknuti za potvrdu na za to predviđeni gumb. Slijedite upute za izvršenje plaćanja.

Kada je narudžba uspješno poslana i plaćanje uspješno izvršeno, na našim internetskim stranicama dobit ćete obavijest »Hvala za vašu narudžbu!« s ispisom detalja narudžbe.

 

PLAĆANJE POUZEĆEM: Na koji način mogu platiti dostavnoj službi pri plaćanju pouzećem?

Pri preuzimanju paketa na adresi dostave dostavljaču je otkupninu potrebno platiti gotovinom.

 

DODATNI TROŠKOVI: Postoje li kakvi dodatni troškovi za plaćanje pouzećem?

Ne postoje nikakvi dodatni troškovi za plaćanje pouzećem. Iznos narudžbe je onaj iznos koji plaćate dostavnoj službi ako ste odabrali plaćanje pouzećem.

Narudžbe šaljemo iz Slovenije (Europska unija) te je hrvatski PDV uključen u cijenu proizvoda. Nikakvih dodatnih troškova glede toga nema.

Budući da narudžbe šaljemo iz druge države članice Europske unije isto tako nema nikakvih carina.

 

DOSTAVA

OTPREMA PAKETA: U kojem roku šaljete narudžbe?

Narudžbe zaprimljene radnim danima (ponedjeljak-petak) do 12.00 sati šaljemo isti dan. Narudžbe zaprimljene radnim danim nakon 12.00 šalju se sljedeći radni dan. Narudžbe zaprimljene petkom nakon 12.00 i vikendom šalju se ponedjeljkom odnosno prvi mogući radni dan u slučaju praznika.

 

ROK DOSTAVE: Kada mogu očekivati dostavu paketa?

Predviđeni rok dostave je od 1 do 3 radna dana. O predviđenom terminu dostave dostavna služba obavijestit će vas putem SMS-a i maila. Rok dostave ovisi o lokaciji primatelja te rasporedu vožnje dostavne službe za tu lokaciju.

 

TROŠAK DOSTAVE: Koliko iznosi trošak dostave odnosno poštarina?

Trošak dostave iznosi od 24,90 kn do 34,90 kn ovisno o dostavnoj službi koju odaberete na blagajni:

Overseas Express - 24,90 kn
DPD - 34,90 kn
GLS - 29,90 kn

Za narudžbe iznad 299 kn dostava je uvijek besplatna.

 

BESPLATNA DOSTAVA: U kojem slučaju je dostava besplatna?

Dostava je besplatna za narudžbe iznad 299 kn. U slučaju akcijske ponude koja se iskorištava upisivanjem koda akcije dostava može biti besplatna i za narudžbe ispod tog iznosa.

 

DOSTAVNA SLUŽBA: Preko kojih dostavnih službi dostavljate?

Može birati između dostavnih službi Overseas Express, DPD i GLS.

 

ODABIR DOSTAVNE SLUŽBE: Gdje prilikom naručivanja mogu odabrati dostavnu službu?

Kod internetskog naručivanja način dostave odabire se na blagajni - ispod podataka za dostavu.

 

ADRESA ZA DOSTAVU: Mogu li naručiti dostavu na posao ili na drugu adresu?

Prilikom naručivanja možete unijeti adresu koja se razlikuje od adrese platitelja. Kod unosa podataka na blagajni kliknite na 'Posalji na drugu adresu'. Otvorit će vam se prozor za unos podataka o primatelju, gdje možete unijeti adresu za dostavu.

 

DODATNI TROŠKOVI: Postoje li kakvi dodatni troškovi u slučaju odabira plaćanja pouzećem?

Ne postoje nikakvi dodatni troškovi u slučaju plaćanja pouzećem. Jedini trošak koji se ne odnosi na proizvode je poštarina koja iznosi od 24,90 kn do 34,90 kn, a za narudžbe iznad 299 kn uvijek je besplatna.

 

OBAVIJEST O DOSTAVI: Hoću li o dostavi prethodno biti obaviješten?

Dostavna služba će vas putem SMS-a i maila obavijestiti o predviđenom terminu dostave. Obavijest će sadržavati broj za praćenje paketa i druge potrebne podatke za preuzimanje pošiljke.

 

TERMIN DOSTAVE: Mogu li zatražiti dostavu u određeni sat koji mi odgovara?

Dostavne službe u ponudi nemaju terminsku dostavu, stoga dostava u točno određeni sat nije moguća. U nekim se slučajevima s dostavnom službom možete sami dogovoriti za termin dostave, a možete i preusmjeriti paket na najbližu lokaciju za preuzimanje gdje paket možete preuzeti kada god vam to odgovara u toku dana.

 

ODSUTNOST PRILIKOM DOSTAVE: Što će se dogoditi s mojim paketom ako nisam na adresi prilikom dolaska dostave?

Na dan dostave dostavna služba obavijestit će vas o predviđenom terminu dostave putem SMS-a i maila. Ako vam termin dostave ne odgovara možete promijeniti dan dostave ili preusmjeriti paket na najbližu lokaciju za preuzimanje.

Ako dostava ne bude uspješna, a paket bude preusmjeren, primit ćete obavijest gdje se paket može podići. Ako vaš paket ne bude preusmjeren na lokaciju za preuzimanje možete nas kontaktirati kako bismo provjerili status paketa i zatražili od dostavne službe ponovni pokušaj isporuke.

 

DRŽAVA OTPREME: Odakle se narudžbe šalju?

Svi paketi šalju se iz Slovenije. Za kupce iz Hrvatske ne postoje nikakvi dodatni troškovi zbog slanja iz druge države.

 

STATUS PAKETA: Gdje mogu provjeriti status svog paketa?

Status vašeg paketa možete provjeriti pomoću broja paketa u sustavima za praćenje dostavnih službi:

Overseas Express: https://is.overseas.hr/tracking

DPD: https://www.dpd.com/hr/hr/primanje-paketa/parcel-tracking/

GLS: https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke

Status vašeg paketa uvijek možete provjeriti i kod naše korisničke podrške pozivom na broj 01 3535 825 ili mailom [email protected].

 

PROMJENA ADRESE ZA DOSTAVU: Kako mogu promijeniti adresu za dostavu?

U slučaju da vaša narudžba nije poslana adresu možete promijeniti klikom na gumb za promjenu narudžbe u mailu s potvrdom narudžbe te slanjem nove adrese na koju želite da vam se narudžba pošalje. Promjenu možete zatražiti i putem naše korisničke podrške - pozivom na kontakt broj 01 3535 825 ili e-mail [email protected].

Ako je vaša narudžba poslana, promjena adrese s naše strane više nije moguća. Zato je potrebno da adresu promijenite putem poveznice koju ćete dobiti od dostavne službe na mail ili kontaktiranjem njihove korisničke podrške.

Ako imate problem s promjenom adrese, predlažemo da nas kontaktirate kako bismo vam pomogli promijeniti adresu odnosno riješiti problem.

 

PROMJENA NAČINA DOSTAVE: Kako promijeniti način dostave odnosno dostavnu službu?

Način dostave odnosno dostavnu službu možete promijeniti klikom na gumb za promjenu narudžbe u mailu s potvrdom narudžbe. U mailu napišite preko koje dostavne službe želite da vam se narudžba pošalje.

Zahtjev za promjenom dostavne službe možete uputiti i putem naših komunikacijskih kanala - pozivom na kontakt broj 01 3535 825 ili e-mail [email protected].

Molimo da nas o promjeni obavijestite u najkraćem mogućem roku jer nakon što se narudžba pošalje više neće biti moguće izvršiti promjenu (narudžbe zaprimljene radnim danom do 12.00 šalju se isti dan).

U slučaju da je vaša narudžba poslana, nije moguće promijeniti dostavnu službu niti bilo što drugo u narudžbi.

 

PROBLEMI S DOSTAVOM: Što mogu učiniti u slučaju problema s dostavnom službom odnosno dostavom paketa?

Predlažemo da najprije s brojem paketa kontaktirate korisničku podršku dostavne službe preko koje vam je paket poslan putem sljedećih kontakata:

Overseas Express: 01 3454 555, [email protected]

DPD: 01 3430 600, [email protected]

GLS: 01 2042 672, [email protected]

Ako problem niste uspjeli riješiti ili je paket u povratu nama kontaktirajte nas pozivom na kontakt broj 01 3535 825 ili mail [email protected] kako bismo za vas pronašli najbolje rješenje.

 

KORISNIČKI RAČUN

REGISTRACIJA: Je li potrebno registrirati se za kupovinu?

Za kupovinu se nije potrebno registrirati. Kupovati možete i kao gost i kao registrirani korisnik.

 

UPUTE ZA REGISTRACIJU: Kako se registrirati?

Registrirati se možete klikom na gumb »Prijava« u gornjem desnom kutu naše internetske trgovine. Otvorit će vam se prozor gdje kliknete na gumb »Kreirajte račun«. Zatim će vam se otvoriti stranica za upis svih potrebnih podataka za registraciju.

Registraciju možete obaviti i prilikom slanja narudžbe. Na blagajni kod unosa osobnih podataka za to označite kvačicom polje »Kreiraj korisnički račun«.

Kod registracije ćete odrediti svoju lozinku kojom ćete se ubuduće prijavljivati u našu internetsku trgovinu. Vaš korisničko ime je uvijek vaša e-mail adresa kojom ste se registrirali.

 

PRIJAVA NA E-NOVOSTI: Jesam li prijavom na e-novosti postao/la vaš registrirani korisnik?

Prijavom na e-novosti niste postali registrirani korisnik. Za registraciju je potrebno posebno se registrirati ili registraciju obaviti prilikom naručivanja.

Na naše e-novosti možete se prijaviti unosom vaše e-mail adrese u za to predviđeno polje na našim internetskim stranicama, tj. na početnoj stranici.

 

POGODNOSTI: Koje pogodnosti imam kao registrirani korisnik?

Registracijom možete koristiti pogodnost kredita trgovine. Za tu pogodnost važno da se prije svake kupnje ulogirate u korisnički račun vašom e-mail adresom i lozinkom koju ste odredili pri registraciji.

Kupovinom svakog proizvoda registrirani korisnici dobivaju kredit trgovine koji mogu koristiti kao popust pri sljedećoj kupnji. Iznos kredita trgovine vidljiv je kod svakog proizvoda i izračunava se na temelju prodajne cijene 1 komada proizvoda. Konačan iznos kredita trgovine izračunava se na blagajni i iznosi 3% jedinične cijene proizvoda bez PDV-a i popusta.

Kredit trgovine obračunava se automatski kao popust koji je vidljiv u vašoj košarici odnosno na blagajni.

Kredit trgovine može se kombinirati s kodom za popust.

 

PROMJENA LOZINKE: Kako mogu promijeniti lozinku svog korisničkog računa?

Ako ste se u svoj korisnički račun uspješno prijavili i želite samo promijeniti lozinku, gore desno (gdje ste se prijavili) kliknite na »Profil«. Otvorit će vam se stranica na kojoj kliknite na »Promjena lozinke«. Zatim upišite novu lozinku u polja »Nova lozinka« »Potvrda lozinke« i kliknite na »Spremi«.

Ako ste zaboravili lozinku kliknite na »Prijava« u gornjem desnom kutu naše internetske trgovine. Otvorit će vam se prozor gdje kliknite na »Zaboravljena lozinka«. Zatim će vam se otvoriti stranica gdje upišete svoju e-mail adresu kojom ste registrirani. Kliknite na "Pošalji" i na upisanu e-mail adresu sustav će vam poslati poveznicu za resetiranje lozinke. Klikom na tu poveznicu odredite novu lozinku.

Ako imate probleme s registracijom, prijavom ili promjenom lozinke možete nas nazvati na kontakt broj 01 3535 825 ili pisati nam na mail [email protected].

 

PROMJENA PODATAKA: Kako mogu promijeniti podatke u korisničkom računu?

Nakon uspješne prijave s vašom e-mail adresom i lozinkom otvorit će vam se stranica »Moj račun«, gdje možete mijenjati podatke klikom na »Moji podaci« i »Moje adrese«.

Do postavki svog korisničkog računa možete doći i tako da nakon uspješne prijave kliknete na »Profil« gore desno (gdje ste se prijavili).

 

STANJE KREDITA TRGOVINE: Gdje mogu provjeriti stanje svog kredita trgovine?

Nakon uspješne prijave s vašom e-mail adresom i lozinkom otvorit će vam se stranica »Moj račun«, gdje možete provjeriti stanje svog kredita trgovine klikom na »Transakcije«, nakon čega stanje provjerite kod »Kredit trgovine (cashback)«.

Stanje kredita trgovine možete provjeriti i klikom na »Profil« gore desno (gdje ste se prijavili), gdje je stanje vidljivo kod »Kredit«.

 

POVIJEST NARUDŽBI: Gdje mogu provjeriti povijest svojih narudžbi?

Nakon uspješne prijave s e-mail adresom i lozinkom otvorit će vam se stranica »Moj račun«, gdje povijest narudžbi možete provjeriti klikom na »Povijest narudžbi« s lijeve strane.

 

PROBLEMI S KREDITOM TRGOVINE: Što mogu učiniti u slučaju da mi kredit trgovine nije dodijeljen?

Kredit trgovine dodaje se automatski u vaš korisnički račun nakon što je narudžba obrađena. Ako primijetite da je pri dodavanju kredita trgovine došlo do problema nazovite nas na broj telefona 01 3535 825 ili nam pišite na mail [email protected] kako bismo vam kredit trgovine dodali ručno.

Copyright © 2012 - 2022 | Be Healthy d.o.o. |
Mapa stranice