Chat with us, powered by LiveChat
Triptofan

Triptofan

Triptofan ima prirodni učinak sedacije, što znači da nam to može pomoći kod problema nesanice i, posljedično, također utječe na bolje opće zdravlje i raspoloženje. Upoznajte triptofan i pročitajte cijeli opis ...

Triptofan

 

Prednosti konzumiranja i uloga u tijelu:

Triptofan je esencijalna aminokiselina koja djeluje kao prirodni regulator raspoloženja jer ima sposobnost da pomogne tijelu da proizvede neke hormone i uravnoteži ravnotežu hormona. Važna nuspojava triptofana je 5HTP, koji djeluje prvenstveno u mozgu i središnjem živčanom sustavu, a njegov zadatak je poboljšati raspoloženje. 5HTP također proizvodi jedno od glavnih hormonskih tijela koje nazivamo serotonin. To je kemikalija koja se oslobađa tijekom potrošnje hrane, kao što su ugljikohidrati, a također je dokazano da dodatak prehrani s triptofanom može kontrolirati apetit i olakšati održavanje težine. Serotonin djeluje prijenosom signala između živčanih stanica i promjenom funkcija mozga koji utječu na raspoloženje i spavanje.

 

Nedostaci i simptomi:

Najčešći uzrok nedostatka triptofana je izbjegavanje prehrane koja sadrži ovu važnu aminokiselinu. Može biti smanjen apetit, problemi s probavom, nesanica, depresija, anksioznost i nisko samopoštovanje.

 

Preporučen dnevni unos:

Preporučena dnevna doza ovisi o različitim čimbenicima, kao što su spol, dob, tjelesna težina i drugi. Preporuča se unos 3,5-6 mg triptofana dnevno. Najbolje je slijediti upute o preporučenoj dnevnoj dozi koja je navedena na pakiranju dodataka prehrani.

 

Strani učinci ili predoziranje:

Triptofan treba početi s malim dnevnim dozama, koji se zatim postupno povećavaju. U tom slučaju moramo promatrati pojavu simptoma kao što su mučnina, proljev, pospanost, vrtoglavica, glavobolja i suha usta. Trudnice, dojilje i osobe s bubrežnim ili jetrenim bolestima ne smiju uzimati dodatke s triptofanom.

 

Dobar izvor hranjivih tvari:

Triptofan, uveden u tijelo konzumiranjem hrane koju sadrži, apsorbira se puno brže u našem tijelu. Istraživanja sugeriraju da prehrana igra važnu ulogu u sintezi dovoljnih količina serotonina i u kontroli našeg raspoloženja, spavanja i stresa.

 

Najviše triptofana sadrže:

  • Jaja,
  • alga spirulina,
  • perutnina (prije svega pureće meso),
  • ribe, bakalar i losos,
  • mliječni proizvodi, kao što su mlijeko, jogurt, skuta,
  • goveđe meso i janjetina,
  • žitarice, crvena riža, kvinoja i kukuruz,
  • zeleni grah i slanutak,
  • krompir,
  • banane.

 

Dali ste znali?

Triptofan ima prirodni učinak sedacije, što znači da nam to može pomoći kod problema nesanice i, posljedično, također utječe na bolje opće zdravlje i raspoloženje. Nedostatak sna može dovesti do raznih zdravstvenih problema, poput depresije, smanjenja motoričke koordinacije, smanjene koncentracije i pamćenja, bolova u mišićima, dobitaka na težini i drugih. Uzimanje dodataka koji sadrže triptofan može pomoći u poboljšanju cjelokupnog zdravlja.

 

Ne propustite! Posebne ponude:

229.00 KN 199.00 KN
L-triptofan – odlična prirodna potpora raspoloženju i spavanju.   Stručnjaci p..
139.00 KN
L-triptofan – osigurajte da vašem mozgu ništa ne nedostaje.    L..
94.00 KN
AntiStress Active za potporu duševnom stanju kod napetosti i stresa.   Napetost i&..

Slični članci

Arginin

Arginin

Istraživanja kažu da arginin može smanjiti upalu i time poboljšati zdravlje cijelog kardiovaskularno.."

Tirozin

Tirozin

Istraživanja pokazuju da uzimanje dodataka sa sadržajem tirozina poboljšava mentalne funkcije pojedi.."

Copyright © 2012 - 2021 | Be Healthy d.o.o. |
Mapa stranice